Mikroszkoła Włochy : Rekrutacja

Rekrutacja

Skoro tu jesteś to znaczy, że prawdopodobnie zastanawiasz się nad dołączeniem do naszej mikroszkolnej społeczności. W tym roku zapraszamy uczniów do klas starszych (4-7). Klasę 1 zapełniło rodzeństwo starszych uczniów - dlatego nie prowadzimy rekrutacji do najmłodszego rocznika. 

Poniżej znajdziesz kalendarz i zasady rekrutacji. Karta zgłoszenia dostępna jest TUTAJ. Jeśli masz jakieś pytania, to zawsze możesz do nas napisać: mikroszkola@gmail.com

Jeśli chcesz, żeby Twoje dziecko dołączyło w naszej szkole do Edukacji Domowej, napisz do nas maila. Dzieci do ED możemy przyjmować przez cały rok. Z każdą rodziną indywidualnie omawiamy warunki.
__________________

Terminarz rekrutacji do Szkoły Podstawowej Mikroszkoły Włochy na rok szkolny 2022/2023

1. Przyjmowanie kart zgłoszenia dziecka: do 15 marca 2022
(karty proszę wysyłać na adres: mikroszkola@gmail.com).
2. Rozmowy z zaproszonymi Rodzicami: marzec 2022 (forma spotkania – stacjonarna lub zdalna).
3. Spotkania dla zaproszonych Dzieci w szkole. Zajęcia z nauczycielami: marzec - kwiecień 2022
(termin i forma spotkania jest uzależniona od aktualnych zaleceń sanitarnych).
4. Ogłoszenie listy przyjętych: termin uzależniony od przebiegu wcześniejszych etapów rekrutacji.

Zasady rekrutacji:
1. Karta zgłoszenia dziecka będzie dostępna na stronie www.mikroszkola.waw.pl. Może być też
przesłana drogą mailową na życzenie Rodziców biorących udział w rekrutacji.
2. Wypełnioną kartę zgłoszenia dziecka można wysłać do szkoły na adres: mikroszkola@gmail.com.
Wysłanie wypełnionej karty zgłoszenia dziecka jest koniecznym warunkiem wzięcia udziału w
rekrutacji.
3. Wzięcie udziału we wszystkich etapach rekrutacji jest obligatoryjne dla wszystkich zaproszonych
na nie Dzieci i ich Rodziców.
4. W rozmowach rekrutacyjnych wezmą udział przedstawiciele szkoły oraz zaproszeni Rodzice po
uprzednim ustaleniu dogodnego terminu.
5. O wynikach kolejnych etapów rekrutacji Rodzice zgłoszonych Dzieci będą informowani drogą
mailową lub telefoniczną.
6. Rodzice Dzieci przyjętych do szkoły zostaną zaproszeni do podpisania umowy w terminie
nieprzekraczającym dwóch tygodni od otrzymania informacji (mailowej lub telefonicznej) o
przyjęciu ich Dziecka do szkoły.